Servis
Standardem je záruční a pozáruční servis aquabarů. Po nahlášení případné závady Vás navštíví náš servisní technik, který aquabar na místě opraví, nebo ho odveze do servisního střediska. Po dobu opravy máte bezplatně zapůjčen jiný aquabar.
Hlídáme termíny Vašich sanitací. Zde platí podobný postup jako u oprav. Sanitace provádíme buď u zákazníka, jsou-li k tomu vhodné podmínky, nebo v našem sanitačním středisku. Opět máte po dobu sanitace zapůjčen bezplatně jiný aquabar. Vodu máte tedy stále k dispozici.
Servisujeme: aquabary, kávomaty, sodobary, POU- přístroje na vodovodní řád, potravinové automaty.
Sanitace
Kvalitu stáčené vody, vody kterou pijete, ovlivňuje několik faktorů. Mezi nejdůležitější patří:
- Kvalita dodávané balené pramenité vody
- Kvalita a druh použitých konstrukčních materiálů přístroje
- Čistitelnost (sanitace) přístroje
- Umístění přístroje
- Správné používání přístroje
- Správný způsob údržby přístroje ať už od uživatele či lépe servisní firmy
Jestliže přístroj není správně umístěn, tzn. není na čistém a větratelném místě, chráněném před přímým slunečním zářením, ale je blízko tepelných zdrojů nebo ve vlhku a nebo tam, kde jsou přítomny těkavé organické látky (benzinové pumpy, tiskárny, práce s rozpouštědly), je velké riziko vzniku biofilmu, který se může vytvořit na všech plochách, které jsou ve styku s vodou.
Pokud se biofilm vytvoří, voda v zařízení může mít zatuchlou až plesnivou příchuť, problémy budou i s mikrobiologickou kvalitou. Odstraňování biofilmu představuje problém, protože použití běžných dezinfekčních prostředků nebývá úspěšné a obvykle dojde pouze k zahubení mikroorganismů na povrchu biofilmu.
V podstatě jedinou účinnou metodou k likvidaci biofilmu je mechanické vyčištění, proto je u aquamatů kladen velký důraz na čistitelnost (sanitaci) přístroje a pochopitelně na to, aby se přístroj skutečně pravidelně čistil.
Vzhledem k uvedeným skutečnostem doporučujeme provádět sanitaci přístroje v pravidelných cyklech, nejlépe 1 krát za 3 měsíce provozu, u výdejníků s připojením na řad pak 1 x za 6 měsíců provozu. Záleží však na prostředí, ve kterém se přístroj používá. Čím je prostředí prašnější, tím je potřebné provádět sanitaci častěji. Při menším počtu sanitací než 4 do roka (na řad 2 x do roka) nejsme však schopni garantovat kvalitu a chuťovou neutrálnost stáčené vody, ani bezproblémový chod přístroje.
Naše společnost používá speciální vlastní software, kdy náš počítač za Vás hlídá potřebu sanitace Vašeho přístroje a my Vás včas na tuto potřebu upozorníme. Navštíví Vás náš technik, který nainstaluje náhradní přístroj a ten Váš odveze k sanitaci do naší speciální sanitační místnosti.
Sanitací zbavíme výdejník prachu, vodního kamene, bakterií a jiných nečistot a získáme opět hygienicky čistý přístroj. Předejdeme tím všelijakým příchutím stáčené vody, které by mohla voda ze znečistěného přístroje natáhnout.
Při sanitaci z víka přístroje demontujeme narážeč, který se rozebere, omyje desinfekčním přípravkem, opláchne pitnou vodou a nechá oschnout. Potom se vyčistí nebo vymění vzduchový filtr a narážeč se opět smontuje. Vyšroubuje se přepážka z nádoby chlazení a omyje se spolu s nádobkou chlazení desinfekčním přípravkem. V nádobce chlazení se nechá cca 30 minut působit sanitační přípravek, který se pak vypustí přes otevřené kohouty a vypouštěcí matice.
Dále se provede odvápnění topného tělesa a nádoby pro horkou vodu speciálními přípravky a dojde ke kontrole. V případě potřeby k výměně veškerých propojovacích hadiček.
Po provedené sanitaci se přístroj propláchne dostatečným množstvím pitné vody a smontuje se. Úplně na závěr je přístroj opatřen speciální nálepkou s vyznačením data sanitace a data sanitace následující, takže jste schopni si intervaly pro sanitaci přístroje hlídat zároveň i sami. Další výhodou této nálepky je fakt, že na první pohled vidíte, kdy byl který aquamat naposledy čištěn a kdy je potřeba jej zase vyčistit.
Pouze pravidelnou a odborně prováděnou sanitací zajistíte svému aquamatu dlouhou, bezporuchovou životnost a kvalita a chuť Vaší stačené vody bude na nejvyšší úrovni!
Péče o zákazníky
O každého zákazníka pečuje určený obchodní zástupce, na kterého se můžete obrátit se svými požadavky. S každou dodávkou dostanete platný daňový doklad.
Veškerý doplňkový sortiment Vám dodáme při objednávce vody Rosana.